Korando afișează un stil total nou, distinct, cu un aspect frontal nou și proaspăt, dar care menține alura SsangYong comună cu modelele Tivoli și Rexton. Din profil, aspectul de familie al automobilului Ssang Yong este accentuat cu un contur puternic, linii pregnante și arce de roată puternice, așa cum se vede la modelele recente.
Interiorul Korando este expresia stilului contemporan și a finisajelor de înaltă calitate. Senzația ambientului este dată de elementele metalice, ecranele LCD de mari dimensiuni, iluminatul ambiental elegant și scaunele luxoase din piele. Este o combinație de stil și tehnologie rar întâlnit la interioarele auto, concepută pentru a încânta și a răsfăța șoferul.
Fiind conceput pentru versatilitate, Korando este potrivit atât pentru oraș cât și pentru excursii de weekend, și pentru prima dată va fi disponibil cu motor pe benzină 1,5 l GDI-Turbo precum și în versiunea cu motor diesel de 1,6 l.
Esența modelului Korando a fost întotdeauna durabilitatea și performanța remarcabilă, încă de la prima sa versiune din 1983.
Numele modelului este o prescurtare a sloganului „Korean Can Do” (Coreeanul poate tot), și semnifică versatilitatea deosebită a acestui SUV; pentru SsangYong acest model a fost întotdeauna un vehicul deschizător de drumuri.
Încă de la primul SUV cu design tip bloc-șasiu din 2011 și până la modelul Korando de a patra generație din ziua de azi, istoria bogată în inovații și design revoluționare, de 65 de ani, a mărcii SsangYong, este evidențiată în fiecare detaliu al vehiculelor sale de înaltă calitate.
Astăzi, model Korando este un demn continuator al acestei puternice tradiții SUV, dar și un deschizător de drumuri pentru noi tehnologii și funcții orientate spre viitor, care vor deveni cu siguranță elemente revoluționare în acest segment.
Korando este în producție de 37 de ani, și se află acum la a 4-a generație, iar tradiția sa distinctă SsangYong a avansat pentru a crea un aspect reprezentativ.
Prezența deliberată și grila neagră cromată lucioasă asigură aspectul de SUV puternic al modelului Korando. Liniile dinamice din zona stâlpului din spate și a lateralelor dau modelului Korando un profil elegant și stilat.
Korando este în producție de 37 de ani, și se află acum la a 4-a generație, iar tradiția sa distinctă SsangYong a avansat pentru a crea un aspect reprezentativ.
Prezența deliberată și grila neagră cromată lucioasă asigură aspectul de SUV puternic al modelului Korando. Liniile dinamice din zona stâlpului din spate și a lateralelor dau modelului Korando un profil elegant și stilat.
În Korando ne-am străduit să construim un interior de înaltă calitate, care este deopotrivă atrăgător și confortabil. Designul ambiental complet integrat, inspirat de tastiera unui instrument muzical, înconjoară fără întrerupere duzele de aer și o multitudine de caracteristici tehnice. Korando oferă un spațiu interior și un confort deosebit atât pentru șofer cât și pentru pasageri, prin scaunele cu design ergonomic și spațiu generos pentru picioare, atât în față cât și în spate. De asemenea, veți găsi funcții convenabile cum ar fi cotiere glisante, buzunare de ușă de mare capacitate și un torpedou suficient de mare pentru un iPad.
În Korando ne-am străduit să construim un interior de înaltă calitate, care este deopotrivă atrăgător și confortabil. Designul ambiental complet integrat, inspirat de tastiera unui instrument muzical, înconjoară fără întrerupere duzele de aer și o multitudine de caracteristici tehnice. Korando oferă un spațiu interior și un confort deosebit atât pentru șofer cât și pentru pasageri, prin scaunele cu design ergonomic și spațiu generos pentru picioare, atât în față cât și în spate. De asemenea, veți găsi funcții convenabile cum ar fi cotiere glisante, buzunare de ușă de mare capacitate și un torpedou suficient de mare pentru un iPad.
Habitaclul spațios al celui mai nou KORANDO vă răsfață cu materiale premium și vă protejează de tumultul din exterior. De la scaunele de cea mai bună calitate până la iluminarea ambientală în 34 de culori opționale, toate detaliile minuțios lucrate contribuie la un spațiu interior premium. Oricât de lung sau scurt ar fi drumul, cu cel mai nou KORANDO orice călătorie este plăcere pură.
Sistem Infotainment
Korando îndeplinește încă de la versiunea ECO cele mai exigente așteptări, fiind echipat cu sistemul multimedia Smart Audio cu ecran tactil de 8”, compatibil cu sistemele Android Auto și CarPlay. Modelele avansate sunt dotate cu unitate de comandă cu ecran tactil de 9”, aceasta dispunând și de un software de navigare cu harta întregii Uniuni Europene.
Sistem Infotainment
Korando îndeplinește încă de la versiunea ECO cele mai exigente așteptări, fiind echipat cu sistemul multimedia Smart Audio cu ecran tactil de 8”, compatibil cu sistemele Android Auto și CarPlay. Modelele avansate sunt dotate cu unitate de comandă cu ecran tactil de 9”, aceasta dispunând și de un software de navigare cu harta întregii Uniuni Europene.
Pentru prima dată la SsangYong și exclusiv la modelul Ultimate, noua noastră interfață de conducere – Bordul Blaze. Veți găsi nu unul, ci două ecrane digitale care vă asigură controlul.
Primul este un set complet de instrumente digitale de 10,25” care oferă o varietate de funcții intuitive, cum ar fi oglindirea telefonului, ghidarea pas cu pas și altele. Al doilea este un ecran multifuncțional dedicat de 9” pentru navigație – pentru a vă îndruma cu ușurință către destinație.
De asemenea, acesta asigură iluminare cu LED complet personalizabilă pentru întreg bordul și pentru ușa șoferului și a pasagerului, ceea ce vă permite să configurați atmosfera cu o selecție de 34 de culori.
Vă puteți întinde și așeza confortabil în interiorul generos al modelului Korando. La model Korando au fost luate în considerate atât nevoile șoferului cât și ale pasagerilor – cu suport lombar la scaunele din față și spațiu pentru picioare de 850 mm în spate. Portbagajul de 551 l* este suficient pentru toate bagajele, orice planuri ați avea. Hayonul electric se deschide automat când se află în apropierea cheii inteligente a șoferului, ceea ce permite accesul la portbagaj chiar și cu mâinile ocupate.
Motorizare dinamică
Modelul Korando este disponibil cu un motor nou, 1,5 GDI-Turbo pe benzină, sau cu un motor diesel de 1,6, ceea ce garantează o economie maximă de combustibil și satisfacția șofatului, oricare ar fi opțiunea dumneavoastră. Cu o capacitate de tractare de până la 2 tone* și un sistem impresionant de tracțiune integrală, modelul Korando garantează siguranța în situații precare de conducere – de la transportul copiilor la școală pe vreme ploioasă până la un weekend cu rulota la mare. Tehnicile de construcție inovatoare mai înseamnă că Korando are standarde NVH înalte pentru un rulaj lin și silențios.
*Numai pentru versiunea diesel.
Motorizare dinamică
Modelul Korando este disponibil cu un motor nou, 1,5 GDI-Turbo pe benzină, sau cu un motor diesel de 1,6, ceea ce garantează o economie maximă de combustibil și satisfacția șofatului, oricare ar fi opțiunea dumneavoastră. Cu o capacitate de tractare de până la 2 tone* și un sistem impresionant de tracțiune integrală, modelul Korando garantează siguranța în situații precare de conducere – de la transportul copiilor la școală pe vreme ploioasă până la un weekend cu rulota la mare. Tehnicile de construcție inovatoare mai înseamnă că Korando are standarde NVH înalte pentru un rulaj lin și silențios.
*Numai pentru versiunea diesel.
Modelul Korando oferă un nou motor pe benzină 1,5 GDI-Turbo cu un cuplu la turație mică care asigură o accelerație rapidă atunci când este nevoie. Acest nou motor asigură un cuplu de 280 Nm și 1,5 tone capacitate de tractare. Motorul GDI-Turbo pe benzină este disponibil cu o cutie de viteze manuală cu 6 trepte sau cu o cutie de viteze automată AISIN cu 6 trepte, ceea ce oferă o schimbare lină și silențioasă a vitezelor, cu o economie maximă de combustibil.
Transmisie automată
Moduri selectabile de către șofer (NORMAL/SPORT/IARNĂ) pentru o conducere în siguranță și o experiență personalizabilă.
Transmisie automată
Moduri selectabile de către șofer (NORMAL/SPORT/IARNĂ) pentru o conducere în siguranță și o experiență personalizabilă.
Echilibrând economia de combustibil și putere, acest mod implicit este utilizat pentru condusul zilnic și nu este indicat în bord.
Oferă mai multă putere cu prețul unui consum mai mare de combustibil.Pornind din modul NORMAL, rotiți în sens orar comutatorul modului de conducere la modul SPORT, care va fi indicat în bord.
Pornește vehiculul în viteza a doua pentru a preveni alunecarea pneurilor pe suprafețele înghețate în timpul iernii. În modul NORMAL sau SPORT, mențineți comutatorul modului de conducere timp de peste o secundă pentru a trece în modul IARNĂ, care va fi indicat în bord.
Korando este aspectuos și manevrabil, dar asta nu este tot – este de asemenea și cel mai sigur și rezistent Korando din toate timpurile. Orientarea noastră pe siguranță este integrată chiar din construcție, cu un șasiu poziționat în topul clasei sale, alcătuit 74% din oțel de înaltă rezistență. Am instalat și un sistem de 6 airbag-uri – ce cuprinde airbag-uri pentru șofer și pasager, airbag-uri laterale și cortină.
Korando este aspectuos și manevrabil, dar asta nu este tot – este de asemenea și cel mai sigur și rezistent Korando din toate timpurile. Orientarea noastră pe siguranță este integrată chiar din construcție, cu un șasiu poziționat în topul clasei sale, alcătuit 74% din oțel de înaltă rezistență. Am instalat și un sistem de 6 airbag-uri – ce cuprinde airbag-uri pentru șofer și pasager, airbag-uri laterale și cortină.
Am instalat și un sistem de 6 airbag-uri – ce cuprinde airbag-uri pentru șofer și pasager, airbag-uri laterale și cortină.
Orientarea noastră pe siguranță este integrată chiar din construcție, cu un șasiu poziționat în topul clasei sale, alcătuit 74% din oțel de înaltă rezistență
Korando oferă ocupanților săi liniștea, siguranța și certitudinea că au ales bine. Confortul, plăcerea și siguranța pasagerilor au fost in atenția inginerilor încă din faza de proiect. Iar atenția și pricepera lor a dat roade și Korando a obținut califi cativul de 5 stele la testele EuroNCAP.
Korando oferă ocupanților săi liniștea, siguranța și certitudinea că au ales bine. Confortul, plăcerea și siguranța pasagerilor au fost in atenția inginerilor încă din faza de proiect. Iar atenția și pricepera lor a dat roade și Korando a obținut califi cativul de 5 stele la testele EuroNCAP.
Avertizare de coliziune frontală Alertează șoferul când un pieton sau un alt vehicul apare în calea vehiculului.
În cazul în care autovehiculul detectează pietoni sau alte autovehicule pe ruta planificată, sistemul AEBS reduce alimentarea și cuplează frânele în mod automat,în scopul prevenirii accidentelor grave.
Cu ajutorul radarului și al camerelor video, IACC menține o viteză și o distanță față de autovehiculul din față care asigură deplasarea în siguranță. Sistemul IACC lucrează împreună cu sistemul de urmărire a benzii de circulație și poate fi activ nu doar pe autostradă ci și în oraș, cât timp nu este apăsată pedala de frână.
La ieșirea din locul de parcare, EAF avertizează șoferul prin semnale acustice și prin afi șarea pe ecran a unei pictograme de avertizare dacă din spate se apropie alt vehicul.
SDA monitorizează permanent viteza și distanța și avertizează șoferul printr-un semnal acustic dacă distanța față de vehiculul din față scade sub distanța de frânare.
Dacă sistemul RCTA detectează un vehicul care se apropie pe drum în timpul unei manevre de mers înapoi, acesta emite un avertisment sonor și acționează frâna pentru a opri automobilul și a evita coliziunea.
În momentul în care autovehiculul din fața dumneavoastră se pune în mișcare, sistemul FVSA emite semnale vizuale și acustice de atenționare.
ESP ajută la menținerea stabilității direcției pe orice suprafață de drum, chiar și în condiții meteorologice adverse, prin intervenție la pedala de accelerație și distribuția forței de frânare la roțile individuale.
În cazul coborârii unor pante deosebit de abrupte, prin activarea HDC pentru coborârea sigură și lentă, transmisia este comutată automat într-o treaptă de viteză inferioară și sunt acționate frânele.
Atunci când la pornirea în rampă, șoferul eliberează pedala de frână, HSA menține presiunea de frânare până când șoferul apasă pedala de accelerație, pentru a preveni rularea înapoi a automobilului.
ARP reglează puterea motorului și distribuția forței de frânare la roțile individuale în cazul curbelor strânse parcurse cu viteză mare, pentru a preveni răsturnarea automobilului.
În cazul detectării unei frânări de urgență, BAS crește la maxim presiunea de frânare pentru a reduce distanța de frânare și riscul unui accident grav.
În cazul în care șoferul frânează brusc, ESS activează în mod automat luminile de avarie pentru a-i avertiza pe șoferii vehiculelor din spatele automobilului.